Wednesday, October 29, 2014

Kisah Sayu Gadis Hadiri Majlis Perkahwinan Bekas Kekasih

Blogbotuah - Sebuah kisah sayu yang terjadi di Sulawesi Selatan, Indonesia pada suatu Majlis perkahwinan yang berlangsung 17 oktober lalu. gadis itu adalah Risna (22), gadis yang hadiri majlis perkahwinan bekas kekasihnya Rais (25).

Kisah Sayu Gadis Hadiri Majlis Perkahwinan Bekas Kekasih
Sumber Gambar : mymediahub
Sebab Risna hadir ke majlis berkenaan jemputan bekas kekasihnya tersebut, sebab tak dapat menahan sedih dan rindu Risna memeluk Bekas kekasihnya dihadapan khalayak ramai termasuk juga istri Rais, hal itu sempat membuat orang ramai terkejut seketika.
Suasana berubah kecoh seketika , namut tak sedikit pula yang meneteskan air mata berkenaan adegan yang berlaku didepan mata.

Sebelum ini Risna dan rais pernah menjalin hubungan selama tujuh tahun , Keluarga Rais pernah meminang Risna tuk dijadikan istri, namun dengan berbagai alasan Keluarga Risna Menolak dengan berbagai alasan.

Risna pun tidak menyangka Perihal Kehadirannya di Majlis Perkahwinan Bekas Kekasihnya tersebut bisa tersebar di sosial media, apatah lagi gambar Risna saat memeluk Rais yang sudah jadi milik orang lain itu dipelaminan ketika hendak bersalaman.

beri waktu sejenak tuk tinggalkan comment awak kat blog sederhana ni!!
and do not spam!! :)