Thursday, October 30, 2014

Gadis Cina Tawar Tiduri Lelaki yang Sanggup Biayai Percutiannya

Gadis Cina Tawari Tiduri Lelaki
Blogbotuah - Tanah besar Cina, tanah besar yang setiap hari ada saja berita pelik, baru baru ini dikabarkan seorang gadis yang menjelajah ke seluruh cina dengan mengharap pembiayaan oleh lelaki hidung belang.

Gadis bernama Ju Peng (19) ini membuat Pengiklanan pada sebuah laman sosial Weibo, mencari kekasih sementara dengan persyaratan , Mesti kacak, usia dibawah 30 tahun, tinggi 1.75 meter serta memiliki kewangan yang menjamin, Ju menawarkan untuk menghabisikan sepanjang malamnya bersama lelaki yang sanggup membiayai perjalanan serta perbelanjaan hariannya.

"Mereka mesti membiayai tambang saya ke bandar mereka dan semua perbelanjaan saya di sana. Mereka mesti yang bukan kedekut.
"Sebagai balasan, mereka boleh bermalam dengan saya. Saya akan memberi tumpuan tidak berbelah bagi kepada mereka." katanya dalam iklan berkenaan.
para netizen mengecam hebat tindakan Ju Peng ini, Netizen menganggap iklan itu tidak ubah seperti tawaran pela-cur selain dari menggesa iklan berkenaan dipadamkan segera.
"seperti mengembara. Tidak ada apa yang hendak dimalukan," katanya.


sumber : mymediahubonline.blogspot.com

beri waktu sejenak tuk tinggalkan comment awak kat blog sederhana ni!!
and do not spam!! :)